> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Tack tack <3

Kommentarer (0)

2011-01-27 @ 19:00:12

Hej igen !

Jag vill bara säga tack för alla fina gratulationer som jag har fått idag =) Rickys mamma ringde mig och sjöng födelsedagslåten på både spanska och svenska.. Japp hon kan spanska ! Och fick jag ett jätte fint vykort från Richards föräldrar hem i posten idag =) Och delajah sjöng på facebooks chatten för mig också haha
När Richard kom hem fick jag rosa rosor och ett jätte sött vykort med jätte fina ord som han hade skrivit till mig =)

Han är just nu och handlar gott till ikväll också .. gulligt av dig älskling ! <3 Du har ju jobbat hela dagen plus så jobbade du övertid och började 4:00 på morgonen =/ Tack tack min sötnos!

Hur som helst så har jag städat här hemma .. bytt lakan på fröken Isoldes säng och så har jag tvättat och gjort sånt kul !YEY! (not)

Imorgon så har jag bjudit över mina föräldrar så efter jobbet imorgon så ska jag ta och handla lite mat och sola kanske.. känner mig lite blek =(

Isolde ligger och sover på soffan .. hon bara somnade men jag ska väcka henne om tio min det är försent för att sova middag lixom ?! Vi ska ju upp 6 så hon måste kunna somna tidigt idag så hon inte är för trött på dagis.

Dagens bilder:


Min älskade flicka <3


Det hände något jätte skumt förut . Jag skulle göra rent spisen så jag sprejade på överallt med en spisrengörinsmedel och så började mitt ansikte klia jätte mkt och svida !? =( Så jag gick in till toan för att kolla och så hade jag fått en massa med utslag. Typ allergisk reaktion eller nått haha så jag tog mina clinique produkter och nu känns mitt ansikte babylent ! =) Jag hoppas bara att utslagen går bort .. inte kul att ha utslag på fejjan =(
Fattigt att ha så jävla känslig hud !! Om jag sitter på ett flyg så får jag oxå jätte mycket utslag och så svullnar mitt ansikte upp och så blir jag jätte röd som en fyllegubbe ... och mamma var elak och tog bild på det när vi var på väg till Chile och skrattade åt mitt ansikte =( Buu !  haha

Hur som helst så ska vi kolla på Svensk maffia som jag har LÄNGTAT SÅ efter ! Den börjar klockan 21 så missa inte det ;)

Ha det underbart !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback