> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Long time

Kommentarer (0)

2011-01-13 @ 17:58:18

Hej hej !

Här sitter lilla jag i vardagsrummet och kollar på Isolde när hon dansar med sin "Läro valp" haha hon är så gullig min lilla smurf <3 Idag så var hon på dagis och alla barnen var så glada över att se henne att dem bara skrek : HEJ ISOLDES MAMMA och sprang fram till oss och sa hej och klappade Isolde i ansiktet .. det är så sött att se <3
Isolde har blivit så himla duktig nu på det senaste .. idag så spillde hon vatten på golvet och så sprang hon och hämtade en hand duk och började torka golvet .. jag blev helt paff :| När hon skalar clementin så måste hon alltid ta skalen och så springer hon in i köket och slänger skalet i papperskorgen haha =)
Aja jag känner mig jätte glad och stolt över Isolde men det är nog så för alla mammor kan jag tänka mig . Man tycker nog att ens barn är jätte duktig osv. Men det som värmer mitt hjärta mest det är när hon från ingenstans kommer och kramas och ger mig en puss =) Hon brukar klappa mig på kinden också <3

Aja ska inte tråka ut er här har ni lite bilder från dem dagarna som jag inte har bloggat :

Kronan som Isolde har på sig är från min lille bror Carlo =)

Ricky o Isolde .. på middag hos mina föräldrar <3



Min syster med sin kille =)



Mamma och Isolde <3

Busfian sitter med sin morfar <3



Present från min söta lille bror till Isolde <3

Köttsoppa till lunch haha =)



Inne på Macdonalds





Frejan !! <3

Utanför mamma =)




På väg hem från dagis =)


Imorgon så börjar jag jobba 7:30 så jag hoppas att det går bra med att lämna Isolde på dagis .. jag hoppas att hon inte blir alltför ledsen min lilla ängel <3 Det är ju så tidigt för min lilla smurf kommer väcka henne klockan 06:00 så att hon hinner äta sin frukost i lung och ro och så att hon hinner kolla på lite tecknat innan dagis som hon älskar =)


Aja ska ta och äta lite nu och ge Isolde sin "kvällsgröt"

Ha det underbart <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback