> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Hi

Kommentarer (0)

2011-01-15 @ 16:04:11

Hej hej mina kära små troll !

Hoppas att allt är bra med er.. här är det helt okej förutom att Lilla Isolde verkar ha blivit smittad av Richard .. hon spydde idag min stackars bebis =( Usch då ! Det är nog en av dem värsta sakerna som jag vet det är att kräkas .. stackars lilla Isolde.. jag hoppas på att det blir bättre iaf <3
Imorgon så ska jag ta och jobba och tjäna några små slantar =) Likaså på måndag, fredag och lördag . Jag tycker faktist att det är kul att jobba på helger... mindre att göra och mer pengar .. perfekt ju ! Haha

Denna veckan som kommer så ska Richard jobba kväll hela veckan .. så jag hoppas på att man får hjälp med att åtminstonde lämna Isolde på Måndag för då börjar jag 7:00.

Dagens middag idag blir spaghetti med köttfärssås ÄR SÅ SUGEN PÅ DET !!?

Jag och Ricky hade tänkt oss att gå på bio ikväll men det blir inget med det nu när fröken Isolde är dålig. Så det blir middag med levande ljus och sedan film och en massa godis och fett .. Gött !

Dagens :



Okej nu får jag ta och dra mig Isolde är ILSKEN ! GRR!

Ha det underbart

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback