> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Bläää

Kommentarer (0)

2011-01-16 @ 14:46:44

Hej hej mina trollungar !

Hur står det till med er ? Här är det inte alls bra =/ Jag värkar vara magsjuk och Isolde med. Hon vaknade mitt i natten och kräktes över hela sin säng .. stackarn ! Och sedan så kände jag hennes kräklukt så började jag rå kräkas .. kräktes 4ggr inatt . . Blir påmind av när jag var gravid . . herregud förstår inte hur jag orkade kräkas VARJE DAG flera gånger om dagen ända fram tills hon föddes !? Sjukt ändå att man kan få en sån graviditet..

Richards föräldrar var här för en stund sedan och dem var så gulliga och hade med sig en hel kasse med mat till magsjuka personer här i hemmet :P

Dagens bilder:

Fick lite skorpor och clementiner också.. detta uppskattades till max verkligen! TACK så mkt!

Så efter mitt blogginlägg så ska jag ta och försöka äta en mana frutti som blir det första som jag äter idag =( Och så ska jag läsa min skvallertidning som Rickys mamma köpte till mig och kolla på mina fina blommor som vi fick av dem idag =)


Isoldes nya sysselsättning klättra och stå på mamma <3


Ursäkta bildkvaliten men dem är tagna med min IPHONES fattiga kamera =(



Juste ja.. jag klickade hem en beställning med lite kläder.. det var på tiden ? Tycker inte ni det ? har inte köpt någon klädes plagg sedan vi var i Västindien och Miami =) Duktiga mej då !! haha skojar

Jag kände iaf att min gaderob behövde lite mer Cardigans så detta beställde jag hem :

249:-

199:-

149:-

249:-


49:-
Jag hoppas att denna kläningen kommer innan min födelsedag för jag vill ha på mig den när jag fyller år =(

299:-

Allt kommer från HM .. bra priser må jag säga ! ;)


Varför har dem tagit bort MTV-kanalen ? Helt fattigt ju..  Hur ska jag nu kunna kolla på 16 and pregnant eller teen mom ??! Hallå ??!

Aja idag så är det bara att ligga på soffan med min tjock tröja och en massa kudar+ täcke då så klart =) Och så ska jag försöka få i mig lite mat och en massa vätska så att jag inte försvinner. Inte lätt att redan vara smal och bli MAGSJUK .. lär ju försvinna snart om det ska vara såhär..

Nog om spyor och babbel!

Ha det gött !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback