> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

SEGT!

Kommentarer (0)

2011-01-20 @ 20:44:21

Hej hej !

Allt bra med er eller ? Här är det helt okej . Jag har jobbat idag och sedan var jag hos läkaren under min lunch rast och antingen så har jag magsår eller problem med levern trodde läkaren så jag ska lämna massa med prover imorgon..
Jag hoppas på att jag har magsår än problem med levern . När jag väl kom hem så fick jag stor städa här hemma det såg förjävligt ut... Hade varit skönt med lite hjälp men ingen lyckas fatta i detta hemmet att man ska hjälpas åt!! Inte ens för att man är sjuk.. Men jag har alltid tyckt att hur man beteer sig, det visar vad man känner för den andra människan och just nu så känner jag mig inte så värst glad på den elake Ricky !
 Hur som helst så lyckades jag få i mig gulasch soppa med två mackor.. det är jätte mkt =) (Kan knappt äta längre).
Imorgon så jobbar jag kväll så det känns väldigt skönt att kunna sova ut lite . Ska lämna Isolde på dagis kl 11 sedan lämna prover och ta prover och sedan till jobbet ..  


Aja hur som helst så har en viss person bett mig att göra en önskelista.. fyller ju år om 7dagar =)
Här kommer den iaf :

En personlig kalender .. från photobox.se
Någon go parfym kanske ? (Mina favorit parfymer kommer från Anna Sui men dem säljs ju inte längre i Sverige tydligen )
En söt vetekudde från Bluebox.se
Söta tofflor
Mjukis dräkt som jag kan gå runt här hemma
Present kort till någon klädes butik

Jag önskar mig egentligen inget spec. Känner mig för gammal för att önska mig grejer nu förtiden :P


Dagens bilder:

En nybadad Isolde äter gröt

Blää soppa med blää mackor .. kan inte ens ha pålägg =( haha


Nu ligger min prinsessa och sover för fullt! Hon somnade för tio min sen så det känns skönt att kunna blogga ifred och kunna lägga sig .. är faktist helt slut.. igår somnade jag kvart i tio .. har blivit en tant hihi =)

Hur som helst ha det så bra och önska mig lycka till med mina prover imorgon !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback