> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

22år idag =)

Kommentarer (1)

2011-01-27 @ 11:35:42

Hej hej mina små gullungar !

Hur är det med er på denna vackra dagen ? Idag är det ingen vanlig dag utan för exakt 22år sen så föddes en drottning vid namn Camilla =) hahaha
Vi hade tänkt och små fira mig genom att mamma skulle passa våran prinsessa medans vi gick på bio eller restaurang .. men det blir inget med det för mamma har blivit magsjuk min stackars mamma =/ Krya på dej min kära<3
Vi ska ha istället en mysigdag här hemma .. det blir bra det också och så kan min prinsessa vara med också ju !
Igår så fick jag välja vad jag ville från stan men jag hittade absolut ingenting =( Så jag önskade mig en mascara och en fondation från Clinique som jag fick av min Älskling Ricky <3 Och på köpet så fick jag en bonuslåda med en massa clinique smink och produkter till ansiktet.. det gillas starkt !
Köpte även lite hårgrejer till Isolde och pickning grej som jag och Isolde behöver .. för jag hade tänkt att börja ta med henne till 4-h gården med öppnaförskolan. 4hgården är som en bondgård där dem har kossor, grisar, hästar, får, kanniner m.m och varje måndag så möts man med personal och mammor från öppnaförskolan och så går man på en promenad med barnen och så tar man med sig fika och fikar i det gröna =)

Bilder från igår :

Smoothie och Sushi är ett måste när vi är inne i stan =)

Japp jag kan äta med pinnar hihi

Ser lite små ledsen ut =/

Ricky tog stans största hamburgare haha

Min fina älskling som jag älskar sååå! <3 En liten trött sötnos

En annan trött sötnos som somnade direkt vi kom hem =)

Dagens fynd.. allt för typ 70kr och i vanliga fall kostar bara en sådan termosflaska 69kr
Sittunderlägg för prinsessan =)

Är jag efter? Visste inte att det fanns färg så att barnen kan leka och måla på badkaret
Det kommer nog Isolde tycka om

Idag så känner jag på mig att det kommer bli en toppen dag! Tummen upp för min dag haha


Hörrrrni .. nu ska jag och Isolde äta lite lunch.
Hoppas att ni får en bra dag !

Kommentarer

Postat av: Carlo

Grattis camilla <3

2011-01-29 @ 17:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback