> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Såååååå HAPPY!

Kommentarer (0)

2011-01-28 @ 21:08:04

Shoooho på er mina damer !

Hur är det ? Jag sitter här och dricker ett glas vin =) Jag fick besked idag av läkaren att jag INTE har problem med min lever så nu kan jag pusta ut =) Känns inte kul att gå runt och oroa sig för sin hälsa men nu känner jag mig lugn .. skulle jag ha magsår så går det att bota om man säger så ;)
Men dem provsvaren får jag inte förens nästa vecka ..

Jag har jobbat idag och stressat skiten ur mig. Började 7:30 och lämnade Isolde på dagisen innan och sedan hämtade jag henne kl 11 och gick och lämnade henne hos sin farmor. Det hände något fruktansvärt igår =(
Vi lekte med Isolde och så klättrade hon på Rickys rygg och så rullade hon från richards rygg till soffan och Richard höll kvar i hennes högra arm så att hon inte skulle ramla och så hoppade hennes armbåge ur led =( =(=(
Men min starka tjej är ju en stark och modig tjej så idag när läkaren rättade till hennes arm så var det som INGENTING =/ Hon rörde inte sin arm på hela dagen idag eller igår . Ringde sjukhuset och dem tyckte att vi skulle avakta tills idag .. och det gjorde vi och så lyckades jag få en tid tills idag på VC som tur är annars så hade vi nog åkt in till akuten . Nu använder hon sin arm som ingenting !? Nää usch.. det var INTE kul måste jag säga. Sov nog 4timmar inatt för att jag var så orolig =( Är glad att hennes arm mår bra igen iaf =) <3 Mammas hjärta !
Nu får man ju inte ens lust att leka med henne .. ska typ köpa hjälm och skumdräkt till henne eller nått hon är ju en liten galning och är inte rädd för något =/ Låter som sin mamma .. she is a adrenalina kick flicka haha

Hur som helst så var mina föräldrar här .. bjöd dem på middag . Lagade tre rätters hehe .
Förrätten blev ägg med majones o färska räkor + rökt lax vid sidan om. Varmrätten bestog av kycklingfilér som jag hade fyllt med mozarella ost och färsk basilika, sedan så hade jag rullat runt filén med bacon och så serverade jag det med tagliatteli och en ost/pesto sås. Efterrätt blev glass med jordgubbar och mandel.
Gott ? Ahh ja vet .. är kock lixom .. hallå? hahaha skojar

Dagens bilder :

Av mina underbara föräldrar så fick jag en presentkort till körskolan för 5700kr <3
Tack så mkt ! Känner mig bortskämd nu ju :$


Någon kommer ta körkortet iår HÖHÖ!

Världens bästa mami!

Tjötgubbarna

Min sötnos <3

J
ag med min nya hm kläning .. blev så glad för hm kläderna! Dem var riktigt nice! En present från mig till mig lixom =)

Isolde fick en oxå en present av sin morfar =) Kittyvagn <3

Min älskade unge <3

Mammas allt ! Nu får vi ta det JÄVLIGT försiktigt med lekandet =)<3


Jag är jätte glad för alla mina presenter <3 HAPPY HAPPY HAPPY! haha

Isolde ligger och sover nu min ängel så nu ska jag ta och mysa med min man framför tvn med mys o vin!;)

Ha det underbart <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback