> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

New Year

Kommentarer (0)

2011-01-03 @ 18:41:26

Tja tja!

Här sitter lilla jag i vardagsrummet och bloggar . Vi har varit ute på en liten promenad idag och så har jag och Isolde bara myst och haft det allmänt trevligt . Jag väntade med hemma gjord hamburge tallrik till Richard medans jag och Isolde åt macaroner med köttfärsås =)

Jag får passa på att önska er ett gott nytt år också ! Lite sent .. men bättre sent än aldrig . Vi firade nyår uppe hos mina föräldrar där vi åt en fantastisk god middag =) Oxfilé med potatis klyftor och rödvinsås till =) Mamma hade köpt ostron och en massa skaldjur också .. SÅ HIMLA GOTT ! Efter att vi hade varit i flera timmar hos mina kära föräldrar så lämnade vi Isolde med mamma där hon sov hos dem och så gick jag och Richard ner till Kärra krogen där vi träffade på en massa med kärra folk ! =) Vid tolvslaget så gick vi till Simhallen som ligger här i Centrum där vi stog och kollade på alla raketer . Det var hur trevligt som helst verkligen ! <3

Lite bilder :

















Är så sur på försäkringskassan !! Dem skulle ha skickat pengar till oss förra veckan men dem har fortfarande inte ens gjort någon jävla utbetalning än ?! Visa myndigheter borde skjutas :P Hade det varit VI som var "skyldig" dem pengar JA då hade man fått betala dem med ränta oxå ... blir så trött på sånt här !
Vi får hoppas på att dem kommer denna veckan iaf annars så kommer vi svälta hahaha skojar bara .

Aya mina kära små vänner nu ska jag ta och äta lite och sedan lägga min prinsessa som inte har sovit middag idag och är mega trött stackarn :(

Ha en underbardag ! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback