> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Nya tag

Kommentarer (0)

2011-01-31 @ 20:21:09

Hej hej mina gotteungar !

Jag hoppas att allt är bra med er . Här är det helt okej lite små trött bara. Har jobbat hela dagen och sedan så gick jag och handlade lite mat och hämtade Isolde från dagisen .. osså ville hon inte ta på sig sin overall och  ville bråka en massa .. BUSUNGE! Jag fick muta henne med morot sticks så att hon skulle sätta sig i vagnen :P När vi väl kom hem så hade min kalender kommit som Richard hade beställt och gjort till mig på min födelsedag <3 Den var så himla fin !! Jag blev oerhört rörd måste jag säga .. tack min älskling ! <3 Osså hade han städat så fint här hemma och till och med tvättat en tvätt .. OMG ?! haha skojar.. Nää men blev jätte glad när jag kom hem så tack min älskling!

När vi kom hem så började jag och Isolde laga lite köttfärsås med spaghetti och så lagade vi hemma gjorda pannbiffar med hemmagjord potatis mos.. HATAR PULVERMOS!! BLÄÄÄÄÄ!
Nää men det är på tiden att vi börjar laga mer mat här hemma och slutar äta ute HELA tiden .. slöseri med pengar ! NÅN gång kan ma ju äta ute men inte varje dag =/ Vi kommer nog kunna spara in en hel del genom att göra detta =)

Juste igår så var jag ju inne i stan med min syster efter att jag hade jobbat  och jag köpte mig en blus och en kjol. Hihi här är dem iaf =) (Lånade bilden från HMs hemsida):



Hittade inte blusen på deras hemsida =(
Gårdagens bilder:

Köpte med mig en liten present till Isolde oxå <3



Kitty mössa, toffsar och ett skärp =)

Fick en puss av min prinsessa <3<3

Härmis !


Dagens bilder:


Dööh ?

Min fina kalender =) <3

Blev såååå glad verkligen ! =)


Nää nu får jag ta och lägga fröken Isolde och så ska jag ta och lägga mig oxå faktist ska jobba hela veckan och är ledig bara på södag .. BUHU !

Aya ha det underbart !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback