> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Busdag

Kommentarer (0)

2011-01-04 @ 20:06:39

Tjena tjabba hallå där !

Hur står det till med er era små monster ? Här är det toppen. Det känns skönt som satan att vara ledig måste jag säga ! =) Hur som helst så är Ricky också ledig så han och jag och lilla Isolde var och åt på Macdonalds där det blev EL MACO menyer MUMS ! Sedan så stack vi till Lek och Buslandet där Isolde fick leka av sig så nu ligger hon och sover som en stock min lilla bebis <3 Hur som helst så orkar jag inte skriva mera eller jag har nog ingenting att skriva om rättare sakt så jag låter bilderna tala för sig själva ;)

Bilder från veckan:

Tar en fika framför Bolibompa.. saft och kärleksmums ! <3


Här får Isolde en present från Richards kompis DK .. gulligt!

"Titta mamma"

Mammas prinsessa ! <3

Dagens bilder från Lek och Buslandet :

Isolde är en magiker =)

Vem har sakt att lek och Buslandet BARA är för barn ?!

Nu springer jag och gömmer mig !

Isolde åkte på dem nya karusellerna på lek och buslandet =)

Hmm ?!


Aja mina kära små vänner det var allt som jag hade att visa och berätta för er ! Ska försöka skärpa mig med min uppdatering spec nu när det har blivit fler läsare ! Hihi


Ha det gött !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback