> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Röd dag

Kommentarer (1)

2011-01-06 @ 19:12:06

Hej hej !

Hoppas att allt är bra med er . Med mig är det bra .. fast jag hade frossa och feber inatt =( Vaknade flera gånger av hur VARM jag var.. men men annars är det bra =) Jag känner mig helt insnöad .. herregud att snön aldrig kan försvinna .. usch då ! Idag så lagade vi bakadpotatis med en god köttbit till .. smakade gott ! Isolde har varit lika lekfull som vanligt och henns språk växer mer och mer för varje dag som går . Är så stolt över min lilla flicka hon är så duktig <3 Ett ord som man hör väldigt ofta ifrån Isolde är MERA hahahah min lilla tjockis <3 Tar maten eller saften slut ja då hör man ett skrik MERA . Jag klippte hennes hår här om dagen också . Jag klippte lugg på henne så hon ser hur söt ut som helst ! <3 Mammas älskling ! Jag har kollat runt på systemkameror också .. jag skulle vilja ha en nu när Isolde har blivit lite äldre så att man kan ta riktigt fina bilder på henne varje dag . Jag tar ju bilder varje dag så det känns som nått som vi kanske borde köpa =) Den billigaste som jag har hittat hitils går på 3990kr .. känns lite mkt för en kamera .. eller är det jag som är snål ? haha


Bilder:

Isoldes nya frissa =)

Min älskade bebis ! <3

Jag kan allt ta på mig mina strumpor SJÄLV!

Hmm ... ska kanske spela lite dator ?

Min finaste present <3 (Lite kladdig men det gör inget hehe)


Aja mina kära vänner nu ska jag ta och laga Isoldes kvällsmat .. det blir nog lite gröt och lite köttsoppa för fröken Isolde !

Ha det underbart ! <3

Kommentarer

Postat av: Carlo

Nämen gud vad söt!! :O<3

2011-01-23 @ 09:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback