> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Måndags lek

Kommentarer (1)

2011-07-18 @ 19:55:11

Hej hej mina små grisar !

Jag och Isolde kom precis hem .. vi lunch/middag hemma hos mina föräldrar =) Det var grillat med potatis och vitlöksås SÅ JÄVLA GOTT ! Efter att vi hade ätit så tog vi med Isolde på en nybyggd lekplats utanför mamma .. jätte fint blev det! =) Kommer sakna mina föräldrar + lillebror nu när dem åker =( Dem kommer att vara i Turkiet i 2veckor =(
Aja dem kommer att ha kul iaf =) Dem åker med två andra familjer .. så dem kommer ha mega kul =) Dem kommer åka till Side med all inklusive och så kommer dem ha SOL! Känner mig lite avundsjuk måste jag erkänna :P

Här kommer dagens bilder:




















Nu ska jag ta och äta Richards goa Wook som han har gjort idag =) Han klippte gräset idag .. MIRAKEL ! Den var typ 3meter lång så efter ett pars månaders tjat så är den klippt nu iaf :D Jag kan ju inte klippa gräset .. jag tål inte gräs då blir jag helt förstörd om jag hade gjort det =(

Aja måste gå nu ! Ha det underbart <3

Kommentarer

Postat av: A N G E L I J N A

fina bilder:)

2011-07-20 @ 07:07:35
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback