> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Tragedia

Kommentarer (0)

2011-07-24 @ 12:15:03

Hej hej mina kära nyfikna jävlar !

Jag hoppas att allt är bra hos er. Här är det bra.. Vi känner bara en stor sorg för det som har hänt i Norge .. vi lever i en sjuk värd med fullt av sjuka människor.. skrämmande . Är man på fel plats vid fel tillfälle så kan sådant hända en själv eller dem man håller nära och som man älskar. SJUKT !
Det är tur att man har tagit fast den skyldige iaf.

R.I.P till min stora Idol inom musik branschen oxå Amy Winehouse:



Grymt bra röst ! Hur du levde i ditt privata liv är upp till var och än .. Men inom musiken så var du grymt duktig!



Igår så mådde jag skit.. jag hade kräkningar och så frös jag och hade feber . Jag bara gick runt och kallsvettades =/ Kände redan i Fredags att jag mådde lite konstigt.. men idag är det bra iaf =) Eller min mage är lite skum men jag kräks inte idag iaf :D Hur som helst så när jag tog våran kvällspromenad med Isolde och Tequila så tog vi vägen genom parkeringen och då kom en volvo och så gick en granne ut och bara :
-Vill ni ha godis ?
-Jag : Öhh?!
Grannen: Aya här har ni iaf :D


Isolde med sitt nya godis :D haha <3


Bilder från lekplatsen som Isolde jämt leker i :

Min älskade och vackraste prinsessa <3

Osså började det regna.. visst är svensk sommar helt underbar? NOT


Gårdagens bilder :

Kastar stenar i vattenpölen =)

<3



Till slut så var en hel ISOLDE i vattenpölen och hoppade och skuttade runt.. man kan inte göra något annat än att lee och älska denna lilla varelsen <3


En jätte god middag som jag fick av min älskling när jag kom hem från jobbet =)



Medans jag väntade på maten så gosade jag med Tequila <3



Det ända som Tequila gör det är att PUSSAS ! <3

Myspys



Reflektion
Jag är lite trött på äldre människor som jämt är ute efter att få respekt . Men visar dem någon annan respekt ?
Här om dagen var jag i ICA och handlade mat och som vanligt så var det en MEGA SEG tant som inte hade hunnit packa sina varor i sin påse än så hon bara började slänga mina varor ?!
Jag flippade så klart och sa till henne : Ursäkta men vad sysslar du med? Varför kastar du runt mina varor så där när jag betalar för dem precis så som du har gjort ?
Ser jag EN ända liten buckla eller nått på mina varor så ska du FAN SPRINGA och hämta en ny !!!

Hon tjafsade emot och tyckte att hon gjorde rätt i att kasta runt mina varor ?!

Som tur är så kom hennes barnbarn och var helt röd och bara Mormor : Sluta du kan inte betee dig så! Man kastar inte andras grejer bara så där .




Sen har vi dem äldre som ALDRIG har sett en utländsk ?!

Jag satt på 40 bussen en idiot rasse tant gick på här i kärra och bara knuffade alla som stog upp ?! :O NORMALT?
Sedan så kollade hon på mig och sa : DU KOMMER ALDRIG BLI SVENSK.
Jag : Öhh .. okej . Inte för att jag försöker vara eller se ut som en svensk men tack för din kommentar =)
(Jag orkade verkligen inte tjafsa med någon den dagen var jätte trött o ville bara komma hem)

Vad tror ni att tant jäveln gör ? Jo hon börjar kalla mig slampa och slyna och det ena och det andra. Enligt henne så bor alla utländska på socialbidrag o bla bla bla. Jag började bli riktigt irriterad eftersom jag verkligen sket i henne men hon bara fortsatte .

Jag : Ursäkta men kan inte du HÅLLA KÄFTEN ? Du är bara en börda för samhället din jävla idiot ! Det är sånna som dig som tar upp onödigt många sjukhusplatser. DU JOBBAR INTE och lever på oss skattebetalare ! Varför DÖR DU BARA INTE ? Jävla bitterkärring!

Sen skriker nån som satt längre bak i bussen :
- DU SITTER PÅ FEL BUSS MED DITT RASSE SNACK, DUMMA KÄRRING!

Okej jag fick en lite väl stor flipp.. men jag hade jobbat i 9timmar och så var det varmt på bussen jag ville bara att hon skulle hålla käften för hon typ skrek i mitt öra :S

..Blir så trött på vissa ..


Aya mina kära nu ska jag ta och duscha och göra mig fin . Vi ska hitta på något.. vad vet jag inte än men det får ni kanske reda på senare om jag orkar blogga hihi :D

Peace and Love
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback