> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Känn ingen sorg för mig GÖTEBORG

Kommentarer (0)

2011-07-18 @ 14:21:34

Hej hej mina små sockertoppar !

Förstår att ni har saknat mig ... så jag tänkte skriva ett litet inlägg så att ni inte saknar ihjäl er <3 haha =)

Hur som helst så har jag bara jobbat och på min lediga tid så har vi hittat på familje grejer =) Jag har faktist inte så mycket att berätta. Vi har bara njutit av sommaren om man säger så . Vi var på Landet en helg och det var under midsommar helgen sedan så har vi varit på Liseberg, slottskogen uppe hos mamma och pappa osv. Igår jobbade jag kvällen och när jag hade rast åt jag hos min syster och hennes sambo .. det blev tacos gott ! =)

Här har ni lite bilder från tiden då jag inte har skrivit :






Elin och Isolde



Liam och Isolde










































 
































Rickys föräldrars bil gick sönder mitt på motorvägen :O Bärgaren fick komma..









Leker med Jordan =) <3

Vi var på lek och buslandet med Tamara och Olivia .

En kvällspromenad efter att ha varit och ätit på restaurang =)

Plockar ALLA mormors jordgubbar <3 haha



Fin bild på mormor och barnbarn <3



Min Prinsessa <3











Plockar lite vinbär :D <3


Här i kärra så finns det gott om kaniner, jordgubbar, körsbär, vinbär, hallon, björnbär som växer fritt .. vf köpa i affären när man kan plocka det med sin prinsessa ? Jag och Isolde ser alltid kaniner ute... kärra är värsta kaninområdet haha nämen seriöst det bor jätte många söta kaniner här.. jag ser alltid bebis kaniner på morgonen innan jag ska till jobbet.. då springer dem bara runt på gräsmattan och leker .. såååå söta !! <3

Aya mina kära nu orkar jag inte tjata mer eller lägga in flera bilder .. jag ska ta och klä på mig och Isolde nu för vi ska upp till min mamma =) Dem ska nämligen åka till turkiet på Onsdag och dem ska vara borta i 2veckor =( Buuuu för er !

Haha nämen ni får ha det så skoj och så får ni ta med er lite sol till Sverige.. denna sommaren suger... bara regn och grått ! Måste flytta ifrån detta kalla och trista landet =( Usch !

Ha det mina underbara <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback