> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

OMG

Kommentarer (1)

2011-07-24 @ 21:24:05

Hej hej mina små monster !

Hur står det till hos er ? Här är det bra . Vi var på Lek och Buslandet idag .. vi var där tills det stängde. Jag vet inte om jag o Richard hade roligare än Isolde ? Men vi gick upp där man kan "skjuta" mjuka bollar på folk och fan vad kul det var :D hahahaha prickade en jätte söt pojke som blev skit sur och började kolla runt på alla som sköt haha =)
Varken jag eller Ricky tycker att dem har god mat på lek och buslandet så vi gick tíll Burger King och sedan så kom vi tillbax till lek och buslandet.. bra och enkelt =)

Dagens bilder:









































OMG just nu så måste jag faktist SPRINGA till toan ! haha

Hörs sen kanske ! Ha det underbart <3

Kommentarer

Postat av: Carla

Vilka fina bilder. Du o Isolde är jättefina <3

2011-07-31 @ 22:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback