> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Because we belong together <3

Kommentarer (0)

2011-07-30 @ 23:32:50

Hej hej mina vackra små sockertoppar !

Här sitter lilla jag med min Prinsessa , Tequila och Ricky. Denna veckan så har vi tagit ner Isoldes vägg så nu har hon ett stort rum =) Förutom det så har jag jobbat och sedan så var vi och badade igår och idag . SKÖNT! =)
Jag börjar och jobba på Måndag igen så vi tänkte åka och bada imorgon med om vi orkar annars så får vi hitta på något annat kul ! Vi ska storhandla imorgon iaf .. det behövs !

Aya här har ni bilder:

Sillvik




Isolde simmar =) haha

Isolde har något projekt på gång =)

Stenar skulle vara med oxå !



Mitt solsken

Ricky och Isolde =)

<3

Leker i sanden <3



Bus
frö nr1 <3

Min vackra prinsessa som jag ÄLSKAR MEST ! <3



Richard med en kall öl =D

Matdags :D

Sedan var det dags att hoppa i vattnet igen ..


Denna dagen var helt underbar ! <3 Vi behövde verkligen en liten familjedag med en massa kul. Denna dagen så shoppade vi lite. Jag köpte den bikinin som jag har på mig på bilderna och Isolde fick ett par jätte söta shorts med rosor på och en vit T-shirt m.m.

Idag så var vi på Kåsjön med min syster och hennes sambo. Vi grillade fläskfilé och njöt av vädret. Det var helt underbart !

KÅSJÖN:








Ricky gjorde en bakåt volt från den näst högsta! Och David hoppade från den högsta .. Själv så doppade jag i benen :D haha



På Onsdag så kommer mina föräldrar hem =) Har saknat dem jätte mkt ! Har inte haft min lilla mamma som jag kan ringa till när jag vill =( Men snart är dem här =)

Aya mina små vänner nu ska jag försöka få Isolde och somna . Vi tog en kvälls/nattspromenad.. gud vilken skön natt det är ! Stilla och skönt ! Jag och Isolde somnade när vi kom hem från kåsjön så nu lär vi välla somna runt 1-tiden.. ICKE BRA! haha

Sov gott mina underbara ! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback