> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Bang Bang

Kommentarer (0)

2011-06-20 @ 17:17:20

Hej hej mina damer !

Här sitter lilla jag och väntar på att mina fiskpinnar ska bli klara ! haha
Hur står det till hos er förästen ? Här är det toppen .. =) Är ledig idag .. SKÖNT!
I lördags så gick jag och Älsklingen ut och åt på vasa viktoria .. jag tog lite färska räkor med aioli och nybakat baguette MUMS! Ricky tog Oxfilé med pommes och Bea . Efter att vi åt så gick vi till ett ställe som hette Krokodil där allt var inrett i afrikans stil och så hade dem jätte skön musik.. Rnb och reggea typ =) När vi satt där och drack våra drinkar så kom plötsligt 4 av Richards kompisar så dem satte sig med oss och bara softade hela kvällen.

Idag så hämtade både jag och Ricky Isolde .. hon bara sken upp :D Roligt när båda föräldrarna hämtar :P

Bilder från i Lördags :




Tar en Cider

Ricky <3

Ricky igen <3


Efter en Tequila shot :P


Aya ska ta och umgås med min älskade lilla familj nu !

Ha en underbar dag ! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback