> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Hakuna matata

Kommentarer (0)

2011-06-17 @ 21:27:53

Hej hej mina små sötnosar !

Hur står det till hos er ? Här är det toppen =) Idag så har jag varit på utbildning (via jobbet) och sedan så kom jag hem och råstädade =) Skönt att titta runt nu när allt är så fint och rent haha .
Richard stannade hemma idag för att han är sjuk .. och han lagade maten idag GUD VAD GOTT!!!
Han gjorde kinnamat och han är riktigt bra på det ! Min mästerkock :D Isolde uppskattade maten väldigt mycket hon också =) Hon åt en hel skål .. duktig min tjej är <3 Jag och Isolde har i prencip varit ute hela dagen och lekt och promenerat så nu ligger hon och sover jätte djupt och skönt .

Imorgon så börjar jag jobba 7-16:00 och sedan så ska jag och Ricky på fest . Så Isolde kommer få sova hos sin mormor <3 Den ända som ställer jämt upp och den ända som jag kan tänka mig att lämna bort Isolde över natten .. Tack för att du finns min bästaste mamma och mormor <3

Det kommer bli riktigt skoj att göra något annorlunda imorgon .. jag och Ricky har inte lämnat bort Isolde över natten sen nyår . Kuligt kommer det att bli hoppas jag = )

Bilder:

Min älskade docka <3

Apelsin MUMS !

Gungflickan haha

<3

Isolde och Dennis.. jämngammla =)


Idag så har Isolde lekt med en pojke som heter Benjamin, Dennis och Oliver .. alla bor här i området =) Det känns riktigt skönt att bo bland en massa barnfamiljer =) Det kommer alltid något litet gäng av barn som kommer och plingar på och undrar om Isolde får komma ut och leka hahaha :D så söta dem är !

Aja mina underbara damer nu ska jag ta och varva ner och sova.. ska upp 6 =/ Buhu !

Ha det underbart <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback