> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

I got everything

Kommentarer (0)

2011-06-01 @ 19:59:14

Hej hej mina små sötnosar !

Här sitter lilla jag och varvar ner lite. Jag la Isolde precis så hon sover som ett litet stock <3
Tequila sover på mina ben och jag är helt slut så det blir nog sovdags för mig med snart misstänker jag :P
Jag börjar 6:45 imorgon så jag behöver somna tidigt idag så att jag kan ta ut Tequila innan jag går och jobbar.

Igår så jobbade jag kväll .. usch det var en jobbig dag måste jag säga.. många obestämda vårdtagare och ingen tid alls typ =/ Så jag var mega stressad .. kände nästan för att kräkas när jag kom hem .. bläää!!

Eftersom det var så fint väder igår så hade jag på mig shorts hela dagen :D Woho ! Och jag och Isolde åt frukost ute i våran fina lilla uteplats <3

Bilder:

Äter jordgubbar <3

Mammas prinsessa <3

Träffade på min lillebror igår så vi tog oss en lunch <3 =)

höhöhö

Dagens middag :

Kassler med annanas , sås och ost på och ris till =)

Kassler med tomat .. sås och en massa ost på :D Gött !

Min samba dansös <3

Mammas allt <3


Jag var och övningkörde idag och det gick väldigt bra =) Jag hoppas på att jag klarar detta nu ! Skulle bli världens lyckligaste om jag fick mitt körkort till sommaren :D:D :D Fast det är nog lite svårt när jag jobbar heltid hela sommaren ..

Jag har städat klinisk rent här hemma också .. är så nöjd ! haha
När jag moppade använde jag ajax och så la jag i (handsprit) !?
Det blev jävligt fräscht här hemma iaf =) Så jag hoppas på att Ricky viker lite kläder imorgon .. (hoppas på att han läser detta haha)

Aja mina kära nog om tjat !

Ha det underbart och sakna mig inte för mycket (a)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback