> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Outlandish

Kommentarer (0)

2011-06-14 @ 21:57:25

Hej hej mina små söta monster !

Allt bra eller ? Här är det toppen ! Isolde ligger och sover som en liten ängel och jag ligger här på soffan med Tequila och varvar ner. Har jobbat idag från 7-15:30 och sedan så träffade jag mamma som föjde med mig för att hämta Isolde på dagis =) <3

Igår så var jag hos veterinären så Tequila fick en vaccination + så passade vi på att klippa klorna . Gött att ha det gjort !

Lite bilder:

En liten rädd sötnos =(

Stora flickan =)

Leer bakom nappen :D Så himla sött !

Mina två tjejor !

Springer lös lite ;)

Åhhh jag bara ÄLSKAR dessa ögon !!! <3


Tänkte dela med mig av en av mina favorit låtar .. här är länken =)

http://www.youtube.com/watch?v=f0nFTdKlKLw

Ska sova nu ska upp 6 imorgon börjar 7  .. Sov gott mina underbara ! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback