> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Yihaaa

Kommentarer (0)

2011-06-09 @ 19:32:58

Hej hej mina små sötnosar !

Hur står det till hos er ? Här är det helt okej.. eller jag tror att jag håller på att bli förkyld men annars är det bra . Idag så har jag varit ledig så jag passade på att städa och tvätta här hemma. När Richard kom hem så åkte han och handlade mat och när han kom hem igen så blev det fläskfilé med kokt potatis, bea och sallad =) Gott var det ! Efter maten så var fröken Isolde uttråkad så vi jag och hon + Tequila gick ner till sandlådan där dem fick leka och springa av sig lite =) Jag orkar inte tjöta mera så jag tänkte att jag skulle bjuda på bilder från dagarna som jag inte har  bloggat.. när det var som finast väder så blev det heldagar i slottskogen.. mys <3

Bilder:

Hundtricket ;)

hahahaha tjockisar till max !

Andralångdagen =) Isolde och F

Jag och mitt hjärta <3



Jag och Tequila <3











Middag på S.P.I.C.E.. gott är det !!

Mina sötsaker <3

Jag och Ricky

Min snygga mamma =) <3

Slottskogen <3

Isolde och D





Hopp hopp !

Roligt vi har det :D haha

Min underbara prinsessa <3


Juste mina damer.. I slutet av September så åker vi till Rom där vi ska träffa påven. Jag är ju som sakt inte religiös av mig men jag tycker att det kommer att bli kul =) Det är inte vem som helst som kan säga : Jag har träffat påven hahahahhaha

Nämen det kommer bli skoj för Richard han är ju Katolik så det kommer bli kul för honom <3

Sen så hade vi tänkt att ta en sista minuten i slutet av Augusti.. spelar ingen roll vart bara det är nära .. flyger inte långt igen med Isolde förens hon är lite äldre .. hehe. Jag hade tyckt att det skulle ha varit skoj att åka till Turkiet tror jag =/ Aya får se vad det blir :P

Nu ska jag ta och lägga fröken Isolde som går runt och dansar här hahahhaha <3

Ha det underbart <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback