> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

<3

Kommentarer (1)

2011-03-21 @ 17:06:48

Hej hej mina små sötnosar !

Här ligger lilla jag på soffan med min sköna filt . Isolde sover middag och lär vakna om en halvtimma skulle jag nog tippa på :P
Idag har jag och Isolde varit och kollat på våran nya valp =) Min kollega har lagt ut dem på blocket så hon fick så mycket svar från folk att hon tyckte att vi borde kolla på dem idag så att vi kunde välja vilken vi ville ha . JAG DOOOG !!! Dem var så söta ! Isolde började gråta för att hon ville inte gå ifrån dem små sötnosarna<3
Hur som helst så får vi ta hem henne i slutet av april =) <3 LÄNGTAR ! Och vi valde den bruna vovven



Åh så söta dem är !! Jag är så himla kär . Jag vet att det kommer vara "jobbigt" och så med en liten valp men det klarar vi =) Hon kommer inte väga mera än 3kg som vuxen . Den 18/4 ska hon bli chip märkt och få sina sista sprutor så vi ska kanske följa med till veterinären då om inte jag jobbar =)
Hon vägde 625g när hon föddes <3 Namn har vi inte valt än så för tillfället så heter hon Babsan..

Isolde har vaknat och är AAAARGGGGGG!!
Måste gå !

Ha det underbart

Kommentarer

Postat av: Anonym

Valde ni den bruna :(

Jag tyckte att den svart bruna var så söt. Jag skulle tagit båda haha <3 så söta <33

2011-03-21 @ 18:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback