> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

OMG

Kommentarer (1)

2011-03-11 @ 22:23:22

Hej hej mina älskade små monster!

Jag är jävligt förbannad ! Jag var precis klar med ett blogginlägg osså VIPS allt är RADERAT ! =( Åhh hatar när sånt händer.. varför ska allt hända mig ? haha
Igår så tappade jag min IPHONE på marken och VIPS så var hela jävla skärmen i små bitar. Sedan så var jag och Isolde ute och så satt hon i sin vagn och så VIPS började hon råååå kräkas över hela sig själv och hela vagnen =(
Åhh ! Hahha och jag var själv känslig i magen så VIPS börjar jag också kräkas.. jävla vekling jag är va ?! haha
Nä men hela den här veckan har inte varit min vecka om man säger så . Så jag är glad att den snart är över så att jag kan börja få lite mer tur =)
Köpte en trisslot förut oxå o jag vann ingenting =( Allt käns piss hahahaha

Hur som helst så mår både jag och Isolde bra idag =) Visst har man otur men man får skratta åt sånt eller försöka åtminstonde hehe.
Idag så möte jag mamma och sedan så handlade vi i ICA och så tog vi oss en lunchare på pizzerian .. så gott !
Sedan så åkte vi hem till mina föräldrar <3

Bilder från dagarna jag ej har bloggat :


Sushi !<3



Kebabtallrik



<3 Älskar denna hunden något otroligt <3



Prinsessan <3

<3

Oj oj oj

Busar med Frej <3

Mommor ska oxå ha på sig mössa!

Fick detta av mamma idag . I silver =)<3


Jag fick en jätte söt stickad mössa och en vit klocka av mamma oxå .. snällt va ? Tack min chiquitita <3

Jag träffade på en tjej som heter Camilla oxå .. åhh hon har nog världens sötaste gravid mage <3 Jag längtar till hennes dotter kommer till världen .. hon kommer nog vara nått otroligt vacker ! =)
Och så hoppas jag framför allt att vi får träffa lilla Danila som kommer komma snart .

Aja mina kära vänner nu har jag babblat nog.. ska ta och nanna kudde. Ricky jobbar över och jag ska jobba kväll imorgon .

Ha det underbart <3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Söta duuuu <3<3<3 :) måste bara påpeka att lilla tjejen ska heta Dalina :D Vi måste ses snart igen <3 pussa isolde en massa från mig!!

2011-03-12 @ 00:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback