> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Pannkakor <3

Kommentarer (0)

2011-03-21 @ 20:33:22

Hej hej mina kära sockertoppar ! <3

Jag har precis lagt Isolde så jag hoppas på att hon somnar snart för hon har varit väldigt grinig idag min lilla bebis <3 Hon ville inte lämna dem små valparna så hon grät hela vägen ifrån henne ända in till stan typ :O
När vi kom in till stan så möte vi Isoldes farmor och hon bjöd oss på lunch =) Tack så jätte mycket ! <3
Det blev thai mat idag inne i arkaden MUMS ! Vi pratade en massa och sedan så tog vi en promenad runt stan och så var hon tvungen att återvända till sitt jobb igen .. trevligt var det iaf =)

Hur som helst så tog vi en kvällspromenad utan vagn jag och min prinsessa <3 Sedan så stekte vi lite pannkakor och så kokade vi mannagryn som vi lägger in i kylskåpet och äter den kall med lite jordgubbsylt på .. det gillar min lilla flicka =) OCH JAG :D haha

Kan ni vara så snälla och komma med någon bra namnförslag till våran nya lilla valp ? (Det är en tik)

Jag glömde min kamera hos min kollega idag =( BUUU ! Men imorgon så ska jag ta och visa er lite bilder från idag när vi var hemma hos henne och kollade på dem underbara små valparna <3

Dagens bilder (Tagen med min IPHONE =(   :


Alltid med sin lilla Lamm <3 Så sött ! haha

Min vackra flicka <3

Posaren haha <3

Blandar pannkaks smet <3



'Isoldes nya bebis som hon fick av sin mormor <3

Här sa Isolde : SITT (Till sin docka)

Och så matade hon sin bebis med pannkaka <3 Så snäll min lilla flicka är =)


Nu ska jag ta och äta en pannkaka och sedan så ska jag nanna kudde =) Ska jobba kväll imorgon men måste lämna Isolde klockan 9 och sedan så går jag och jobbar kl 12 och så hämtar min kära moder sitt lilla barnbarn efter sitt jobb. Tack för att du ställer upp när man behöver det som mest <3

Ha det underbart nu <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback