> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

sjukling

Kommentarer (0)

2011-03-05 @ 12:06:39

Hej hej mina sockertopp !

Hur står det till hos er mina damer ? Här är det bra med mig men mindre bra för Isolde =( Hon har haft feber till och från nu i hela veckan . ÄR SÅ TRÖTT PÅ DETTA !!
Det är ju riktigt synd om flickan som ska behöva ha förkylnings astma och feber varannan dag. Hon har feber varje vecka och sjukvården säger att det är normalt o bla bla bla men jag är trött på att alltid få samma svar.

Hur klarar sig alla ensamstående mammor eller pappor ekonomiskt när små barnen är sjuka hela tiden ?

Jag hoppas att allt blir bättre snart iaf för som timanställd så är det inte så populärt att ha en massa med tider och sen så kommer man inte för att man måste vara hemma för att man själv är sjuk eller för att ens barn är sjuk. Men som tur är så räddade en liten ängel mig vid namn Erica YEY !
Så hon ska jobba för mig idag 13-21.

aja nu kom min lilla prinsessa till mig helt varm .. får nog ta tempen igen och ge henne en kall dusch eller nått för hennes feber börjar stiga igen känner jag  =(



Ha det underbart !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback