> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Tjabba

Kommentarer (0)

2011-03-16 @ 19:09:33

Hej hej min kära blogg !

Här sitter jag med min älskade prinsessa =) Vi kollar på Simpson och Ricky duschar. Vi är helt mätta för vi åt köttsoppa och till efterrätt blev det pannkakor som jag och Isolde stekte <3 Hon är så duktig min flicka .. hon hjälper mig med allt här hemma =) När vi har ätit klart så brukar hon ta smutsdisken och ge den till mig och så säger hon TACK . Bra där ;) haha
Imorgon är jag ledig så jag ska träffa en gammal kompis som heter Annelie och så hade jag tänkt mig att gå ut och springa också . Juste jag var och skrev in mig i trafikskolan ÄNTLIGEN ! Jag skulle ha kört imorgon men mitt lämp har gått ut så jag får vänta i 2-3veckor =(
Och jag måste allt berätta att iår så händer det ! hahaha Åhh Millan längtar såååå himla mkt <3
Berättar när allt är klart ;)

Dagens bilder:

Tokan <3

<3



Min älskade och glada Prinsessa <3


Jag har inget roligt att berätta för er tyvärr. Jag har bara jobbat och jobbat och sen har det blivit myskvällar <3 Livet är allt underbar <3

Aja mina kära vänner ska ta och göra något nyttigt !

Ha det underbart <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback