> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Idag är det visst Söndag sa jag ju !

Kommentarer (0)

2011-03-13 @ 21:25:19

Tjena tjena !

Hur står det till hemma hos er ? Här är det toppen . Jag har varit och jobbat idag och sedan så mötte Richard mig med Isolde och så åkte vi upp till mina föräldrar där vi blev bjudna på middag =) Det blev mammas hemma gjorda pannbiff, potatis, gräddsås och lingonsylt så klart ;) haha
Nu ska jag jobba hela veckan förutom på Torsdag. Man förlorar så hemskt mycket pengar när man är hemma med ett sjuktbarn och jag var ju hemma med Isolde i lite över en vecka så nu får jag ta igen det om man säger så :P Imorgon så är det dags för dagis iaf för fröken Isolde hon ska vara där klockan 9 så imorgon får hon sovmorgon min älskade prinsessa <3 Jag hoppas på att en viss person ringer mig imorgon med goda nyheter WOHO ! haha Men det förblir en hemlis ett till litet tag om jag ens berättar det för er ?


Dagens bilder:

Idag lagade jag och Isolde lite pannkakor till kvällsmat <3

Busfrön tog sina trosor och strumbyxor och slängde runt dem lite här och där =(

Min Prinsessa Isolde <3

La Barta !


Nu ligger min lilla Isolde och sover som en liten ängel i sin säng =) Duktig tjej jag har va ? Jag älskar att sova med Isolde men jag tycker att det är bra att hon sover själv. Hon brukar sova med mig bara när hon är sjuk annars sover hon alltid själv i sitt rum . . och det tycker jag är jätte duktigt av henne =)
Isolde har lärt sig att gå på pottan också.. WOW säger jag bara =) Jag har ett litet A barn hihi <3

Aja mina kära vänner nu ska jag ta en pannkaka och njuta av en film som vi ska kolla på . Den heter Season of the Witch =) Jag kom precis på också att jag har en Ben and Jerry glass som min älskling köpte till mig här om dagen . Han köpte en av choklad och så har den nötter i och kaka.. NAM NAM säger jag bara ! hahaha

Food is life

Ha en underbar kväll <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback