> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Yeeeey =)

Kommentarer (0)

2011-03-17 @ 18:52:17

Hej hej mina små troll !

Hur står det till med er era små troll ? Här är det toppen ju .. solen skiner och alla är glada :P
Här sitter jag , Ricky och Isolde i våran stora och sköna divan soffa.. den är bäst och hur många som helst får plats i den :P Isolde käkar pannkaka med lite florsocker på =) Jordgubbsylten tog slut =/
Idag har jag som sakt varit ledig så jag passade på att städa och tvätta lite kläder. Mamma kom över en liten stund också och vi åt pannbiffar med kokt potatis till och lingonsylt =) Sedan så gick vi för att hämta Isolde på dagis och så gick mamma till trafikskolan och jag och Isolde gick till ICA för att handla lite mat. Jag har även lagat Kyckling med pasta och mangoraja sås så att jag och Ricky kan ta med oss till jobbet imorgon. Jag träffade på Melody inne på ICA också och vi ska träffas med barnen på Måndag .. då är jag ledig =) Jag har visat bild på hennes son här på min blogg han är nog den mest sötaste bebisen som jag någonsin har sätt. Inte så men nyfödda brukar inte vara söta men NEO han är ursöt !!

Jag beställde lite kläder också som jag ska ta och visa er här .. och så dagens bilder också:





Till Isolde:









Till lilla mig :D :













Aja mina kära vänner nu ska jag ta och äta något blev JÄTTE hungrig helt plötsligt :P

Ha det underbart <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback