> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

SÅÅÅÅÅÅ LYCKLIG ! <3

Kommentarer (2)

2011-03-19 @ 22:04:35

Hej hej mina älsklingar ! =)

Idag är jag x-tra glad :D Jag är så lycklig!! Ni kanske undrar varför ? Joo det är så här att våran nya familje medlem har födds =D Jag och Isolde ska åka och välja ut en valp nu på Torsdag. Dem är nyfödda =) Det är en blandning av chihuahua och Praszky Krysarik. Åh jag längtar så mycket !! Ni kan inte förstå ..
Det här kommer bli Isoldes syster och min bebis <3 Båda är tikar och här har ni bild på dem :



Åååh vad jag längtar verkligen !! Är dem inte världens sötaste eller ??! Hon som jag ska köpa hunden av är min kollega så det är kul då kan vi träffas så att hon får träffa sin mamma och pappa =) Jag har äran och turen att få välja om jag vill ha den svart/beiga eller den Beiga . Men jag ska gå efter deras personlighet och efter den som mitt hjärta stannar upp för =) Så var det när vi valde ut Frej (Vår familje hund). Jag bara visste att han och vi skulle passa ihop. Och det stämmde ju så bra =) Sedan flyttade jag hemifrån iförsig ... men nångon måste lilla fågeln flytta hemifrån .. right ?

Hur som helst så har jag jobbat som vanligt och idag efter jobbet så åkte jag hem och duscha snabbt och sedan så åkte vi upp till mina föräldrar. Vi firade deras 30-års bröllopsdag <3 Massa kärlek till er <3
Det där kallar jag äkta kärlek <3 Älskar er mest !

Dagens bilder:

Min älskade lille bror <3

Lilla jag =)

Söta Frej <3

Mina älskade föräldrar <3 30 års bröllops dag <3

Min Prinsessa <3

Isolde och Frej = Bästisarna haha



Isolde kammar David haha

Jag och min Älskade Richard <3 Älskar dig hjärtat <3

David och Mamma =)

Mina älskade föräldrar igen <3

Present =)



Från pappa till Mamma =) Bra jobbat där ;)

Mina syskon + Prinsessan <3

Matvrak


Juste på Fredag så ska jag göra ännu en annan spännande sak :D :D :D
Men det tar berättar jag inte på min blogg föräns det är helt aktuellt om man säger så ;)
SPÄNNANDE ! <3
Jag kan faktist säga att jag är hur lycklig som helst just nu =) Och jag älskar denna känslan <3
Det känns som om jag är en ny människa men som sakt det får jag ta och berätta lite längre fram =)

Ha en underbar Lördag mina damer =) Själv så ska jag nanna kudde ska jobba imorgon men börjar inte föräns 12 iförsig =) Höhö

Ha det underbart <3

Kommentarer

Postat av: Camilla

Vackra kvinna :) kjolen är från HM va? Så snygg verkligen! Kram

2011-03-20 @ 21:00:33

Postat av: Camilla Rivera

Tack så mkt ! <3 Ja det är den :D Tack <3 Kram

2011-03-21 @ 16:53:21
URL: http://shooho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback