> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Fjärilar i magen <3 =)

Kommentarer (0)

2011-03-23 @ 10:12:45

Hej hej mina små tokar !

Hur står det till hos er ? Idag mår jag bra men Isolde vaknade upp förkyld och med feber .. stackars min bebis! Hon går runt här med mjukiskläder och sina kitty tofflor haha så söt<3 Igår så jobbade jag kväll och mamma och min lillebror var så underbara och kom och lämnade Isolde hemma hos oss! Det uppskattade jag enormt ! <3 Jag fick jobba över lite så det var snällt av dem i och med att mamma jobbar och min lillebror går i skolan . Tack !

Jag har så jävla lätt för att stressa upp mig .. jag menar varför sprang jag hem igår? När jag kunde ha gått normalt... saker som jag måste tänka på. När jag känner mig stressad så måste jag börja ta djupa andetag och hålla käften =) haha

Hur som helst så har jag bara fått underbara besked idag förutom att Isolde är sjuk då men men ..
På Fredag så ska jag till Carlanderska och som stöd har jag min syster med mig <3 Hon tog ledigt från sitt jobb för att följa med .. så snällt ! =)
Jag bytte mitt morgon pass med en kvällspass med en kollega =) Så allt är fixat.. klockan 10:00 ska jag vara där ! Jag har FJÄRILAR I MAGEN !!!

Jag har fått tillbax in kamera oxå JIPPY! haha så här har ni bilder från i Måndags :


Så gosiga <3

Sötnosen då !<3

Min Prinsessa <3( Inte utan min Nalle)

Posaren ! haha

<3





Oj nu är Isolde ARG .. Plikterna kallar !

Ha en underbar dag <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback