> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Vår

Kommentarer (0)

2011-03-26 @ 16:57:01

Hej hej !

Här sitter lilla jag på soffan med min goa filt  =) Fint väder det är idag ! Vi var inne i stan och tog en liten fika på macdonalds nått litet bara eftersom vi är bjudna på middag klockan 18 =)
Det var så himla mycket folk inne i stan (inte konstigt .. lönehelg) och då kan inte jag hitta saker :P
Hur som helst så fick fröken Isolde detta :



Och dem blev ju så klart en hit så hon ville INTE sitta i vagnen och hon ville inte ha på sig sina nike skor utan hon gick runt med dessa inne i stan hahaha <3 Min toka då <3

Hon går runt med dem här hemma också och hon verkligen vägrar att ta av sig dem =)

Dagens bilder:




Det kom ett örngott från Isoldes bok klubb så hon tog den och la den på golvet och satte sig på den =)

Busar med pappas data :O

Isolde fick denna söta sjalen idag också =)


Nää jag får ta och dra in och kolla inne i stan nån annan dag och då hoppas jag att det är mindre folk hehe =)
Jag måste köpa en ny mössa till Isolde men jag hittade ingen idag =/

Ricky beställde två vägg skåp till våran vardagsrum SÅ FINA ! =) :



Eller vad tycker ni ? =)

Vi måste hitta ett nytt soffbord, taklampa och tvhylla också till vardagsrummet. Nu är vi lixom trötta på våra möbler och behöver en liten förnyelse ! Vi måste kakla våran toalett också men det får vi spara ihop lite pengar till först .. kanske med skattepengar som man kommer få tillbax till midsommar hihi ? :D

En sak i taget Camilla !

Aja gott folk nu ska jag ta och fixa mig .

Ha det underbart <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback