> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Camilla är sååååå Happy happy !!

Kommentarer (0)

2011-03-26 @ 10:49:08

Hej hej era små nyfikna tokar !

Har fått nya läsare ser jag ! hehe.. Hur som helst så är jag ledig idag =) Jag vaknade verkligen på rätt sida idag vilket känns underbart skönt ! Jag har redan gett Isolde sin frukost.. idag blev det pannkaka + youghurt för fröken Isolde och just nu äter hon en mannagryn som JAG egentligen skulle ha .. men men nr 1 kommer alltid först och det är min prinsessa <3
Min älskling sover som ett stock men jag ska väck honom vid 12 och så ska vi ta oss en sväng in till stan sedan så ska vi äta middag hos Richards föräldrar =) Hans mamma ska nämligen åka till Syd afrika nu på Tisdag .. på safari resa .. hmm jag måste erkänna att jag hade gärnat tagit din biljett Marie =D haha

Dagens bilder från i veckan:


Fixar pannkakor <3

Har lekt lite för mkt med mjölen :P

Köpte denna mysdräkt till Isolde igår <3 Plus lite toffsar och 2 par stickade vantar =)

Provar sin nya tröja <3 Så sött min prinsessa är =)


Igår var vi på Carlanderska . Och vi har bokat in en operations tid tills på Torsdag .. SPÄNNANDE ! Ni undrar säkert vart jag ska operera mig ? Det är så här att jag ska göra en bröstförstoring vilket jag är jätte glad över och jag känner mig så jävla glad över att den ska bli av ! Har alltid velat ha lite bröst så nu kommer dem komma hahaha
Min läkare heter Fredrik Gewalli och allt känns bra och seriöst =) Så nu får vi hoppas på en bra resultat !
Igår så provade vi olika storlekar och jag valde en storlek som både jag, syrran och läkaren trodde skulle passa perfekt till min kroppsform =) I och med att jag är så smal och slank så rekomenderade han ej en för stor storlek eftersom man kan se silikoninlägget i sidorna av brösten .. ?! Och det vill man ju inte .. Vill att det ska se naturligt ut och vill inte ha MELONER utan små persikor hahahahahhaha (Nu har jag ju små smulltron)


Aja mina kära små tokar nu ska jag ta och tvätta Isolde och ta på henne sina nya kläder =) Ska göra små söta toffsar oxå om Prinsessan tillåter det !

Ha en underbar dag <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback