> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Vem vet inte jag ?! Vem vet inte du !

Kommentarer (1)

2011-03-03 @ 20:12:06

Hej hej mina kära och trogna läsare ! haha

Jag vet att jag suger.. jag har inte bloggat på länge. Mitt liv är inte så spec spännande hahahaha så aa ja har gjort det vanliga. Jobbat, passat en sjukling, städat, tvättat, lagat mat, shoppat, fikat ute ett par ggr o bla bla bla ..
Jag skulle ha jobbat igår men min Isolde hade feber och var jätte snuvig min lilla prinsessa ! <3 Så hon fick stanna hemma med mig och så pysslade jag om henne så klart . Hon har förkylnings astma så hon fick Ventolin som hon ska ta ett par ggr om dagen . Vi får hoppas på att det inte utvecklas till "vanlig" astma men dem ska göra en liten utredning på fröken Isolde om hennes hosta ej försvinner så det är bra det iaf att man har det under uppsikt. Mamma Camilla är nöjd !

Imorgon börjar jag 7 så det blir att gå upp klockan 6 med fröken Isolde. Varken jag eller Isolde äter frukost här hemma när jag börjar 7 då äter jag frukost på jobbet och Isolde äter frukost på dagiset med sina fröknar och barnen =) (Intressekluben antecknar)

Hur som helst så var jag inne i stan idag med mamma och Isolde. Vi hittade en jätte söt kjol till Isolde och en jätte fin blus =) Till mig själv så hittade jag ett par ljusa jeans från JC.. YEY vårbrallor <3 haha ..Visar bild på dem nån annan dag =)
Vi lunchade på Åhlens idag och det blev strimlad biff i gröncurry med grillade grönsaker och nudlar till .. Gott!

Dagens bilder:

Här är mitt finger mamma.. vad ska jag göra ?!

La Barta!

Provar lite skor inne på Åhlens =)

Isolde tog på sig denna kepsen och gick runt och dansade hahaha

Hip hop moves.. hahaha

Vill krama ihjäl denna goa ungen !

Eller pussa ihjäl .. det går lika bra det !


Aja mina kära vänner nu ska jag ta och göra två mackor . Jag ska lägga på JÄTTE mycket smör och sedan lite varm köttfärsås på .. GUD VAD GOTT ! Smör is the shit on the mackorna ska ni allt veta !

Ha det underbart <3

Kommentarer

Postat av: tamara

pucha camilla har hon oxå förkylningsastma?? Olivia fick samma =( Ventoline är super bra o hjälper =)



Hoppas att lilla isolde frisknar till o mår bättre snart!! Kramisar

2011-03-03 @ 20:17:06
URL: http://tami.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback