> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

<3

Kommentarer (0)

2011-03-05 @ 18:52:40

Hej hej mina älskade små monster ! <3

Jag måste berätta att för tillfället så har Isolde INGEN feber ! <3 Blir så glad =)
Så just nu står hon på sin lilla trästol och leker med vattnet och kranen . Tur att vi inte behöver betala vatten hehe .. och ja jag vet det är inte alls miljövänligt men vad gör man inte för sin lilla prinsessa ?

Vi tog en promenad förut och handlade hem entrecote och ryggbiff NAM NAM !! Känns som om jag jämt bara pratar om mat men mat is the shit haha. Igår var vi hos Rickys föräldrar efter att vi hade jobbat och dem hade ryggbiff med bakadpotatis, sparris och bea. . det var verkligen NAM NAM! haha
Vi äter som om vi vägde 150kg .. så tuuur att utseendet lurar! Men vi är allt ett par tjockisar inners innerst och det är gött!

Vad mer har jag att berätta .. jo vi fick en bot på 2400kr idag .. jag blev såååå glad :D
Jag hittade idag på Angered Centrum AJI/Pevre från Chile.. NAM NAM det ska jag ha på min köttbit ikväll ;)

Dagens bilder:

Jag ville ha en helkroppsbild för att visa er mina nya fina jeans som sitter jävligt bra oxå.. men Ricky är stans dåligaste fotograf tyvärr =( Men här ser ni iaf våra nya tapetter haha

Dagens kock .. Min snygga och underbara pojke som står ut med mig <3

Ricky ser ut som en mördare i bakgrunden =(
Våran vackraste prinsessa <3

Isoldes nya kläder som hon fick av sin mormor !

Isoldes nya kläder som hon fick från sin farmor !


Jag har stor städat här hemma så jag är jätte nöjd nu när jag tittar runt överallt. Pappa var snäll och hämtade upp oss förut för Isoldes feber började stiga igen och körde oss hem och det var lite små pinsamt för det var så stökigt här hemma.. Men tur att pappa inte bryr sig om sånt men jag tycker ändå att det är pinsamt haha..
Nog om tjat nu kommer kocken med dagens middag <3

Ha det underbart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback