> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Otursfågeln Isolde

Kommentarer (0)

2011-03-08 @ 12:38:33

Hej hej !

Här sitter jag med min bebis sovandes brevid mig. Hon har sovit brevid mig nu i 5 dagar både siestan och sin godnatt sömn . I Söndags så började hon kräkas klockan 2:30 JÄTTE MYCKET !!! Och hon låg på rygg så jag satte henne upp snabbt och böjde henne framåt så att hon fick ut sin spya =( Usch det är inte roligt att se sin lilla bebis så sjuk =(
Igår åkte jag och min underbara mamma som följde med mig och Isolde till Östra Sjukhuset och var där på akutmottagningen i typ 7timmar. Vad fick vi för svar ? Jo att dem inte kunde hitta något. Men vi fick två olika remiss så imorgon är det dags för Sjukhuset igen och sedan så fick vi remiss till barnmottagningen i Backa där dem ska följa upp hennes feber och hosta. Hon har ju feber en gång i veckan typ så nu känns det jätte skönt att ens röst blev hörd och att dem ÄNTLIGEN ska göra en utredning på detta .

Idag mår Isolde bättre.. hon är feber fri men hon är fortfarande hängig och vill bara vila typ . Vätska får hon i sig igen som vanligt TACK GODE GUD ! =) Men hon har fått en massa med prickar på kroppen .. jag vet inte om detta beror på att hon har haft hög feber i mer än 3dagar (Man kan få utslag på kroppen av för hög feber) eller om hon har fått vattenkoppor.
Hur som helst så har jag ringt och pratat med sjukvårdsupplysningen i en halvtimma (BTW hon var helt underbar den sjuksköterskan som jag pratade med) och hon tyckte att jag borde gå ner till BVC så att dem kollar på prickarna. Så just nu sitter jag och väntar på att Isoldes barnsköterska ska ringa upp mig så att vi får komma förbi henne och visa Isoldes prickar som hon har fått.

Jag har inga bra nyheter tyvärr förutom att jag ska göra något jätte stort jätte snart ! Det är väl det ända som hindrar mig från att gå in i ett vägg just nu för mitt huvud känns helt slut. Känner mig orolig över Isolde och så har jag haft sömnlösa nätter nu i alla dessa dagar som det har varit så här . Isolde vaknade var 2:a timma typ och vill ha något att dricka eller så vill hon att jag ska hålla på med hennes hår =) EN riktigt njutare är min prinsessa <3

Lite bilder:

Min sjukling med en liten tårr på kinden .. så söt <3

Isolde sitter i sin tvillingvagn efter att vi hämtade upp henne på dagiset. Hon hade fått 39.7 =(

På Östrasjukhuset. Isolde vilar i sin älskade mormors famn <3

Sedan blev det en snabbfika på Slimfood. Vi hade bara käkat frukost och klockan var 19 :O Snacka om att man var mega hungrig !!!

Min goa sallad ;)



Hmm..

Finaste sjukling <3

Piggelin går alltid hem


Vill säga tack till mamma som följde med mig igår och var med mig och sitt barnbarn i så många timmar. (Det är ju inte skoj att bara sitta och vänta i så många timmar :P) Thats the love <3
Det kommer att kännas underbart att visa denna bloggen för Isolde när hon blir äldre. Då kommer hon förstå om inte hon har förstått det innan hur älskad och hur många som finns där för dig .


Nu ska laga lite mat och städa.. undra när BVC ska ringa upp mig ? :( Hallå ? !
Sen ska jag nog ta en promenad med Isolde och så ska jag köpa med mig allt fett som jag hittar inne i ICA.. det är ju fettisdagen hihi :D Kvinnodagen är det ju oxå men ska man verkligen dra upp tjat om det ?
När vi kvinnor redan äger männen ? hahahahahah

Ha det underbart !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback