> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Blogg.se bråkar med mig =(

Kommentarer (0)

2011-05-06 @ 09:41:52

Hej hej !
Här sitter lilla jag i vardagsrumet med världens galnaste Tequila ?!Haha nä men min lilla bebis springer fram och tillbax fast jag precis var ute med henne ?! Aya kul att ha en aktiv och söt vovve :D haha
Hur som helst så tillbringade jag min kväll med min lillebror, Isolde och Tequila. Vi köpte hem jordgubbar, vindruvor, chips, godis, läsk och en massa annat onnytigt .. gott var det iaf =) Haha
Min lille bror är nog världens bästa morbror.. och världens bästa fader också för den delen =) Han tar hand om Isolde så bra och han är så snäll mot henne.. älskar att se er tillsammans <3
Aja det var en underbar kväll som jag hade med mina lillebror och min dotter och våran älskade Tequila <3

Kvällsbilder:


Dagens frukost till min prins <3













Imorgon så ska jag ha en morgon/lunch mys med min dotter och sedan på kvällen så ska min syster och hennes sambo komma över på middag och vin ... mysigt va ? =) Jag är ju ensam annars på kvällen denna veckan då Rikcy jobbar kväll =( Åh saknar min älskling så mycket varje dag då han jobbar kväll <3 Älskar och tänker på dig min Prins <3

Ska ta och sova nu .. sov gott alla och var snälla mot alla nu ! Kram på er <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback