> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Brrr

Kommentarer (2)

2011-05-02 @ 20:57:08

Hej hej mina små grisar !

Hur står det till hos er ? Här är det toppen .. förutom att det är så mycket pollen ute och det känns som om jag är förkyld hela tiden =(
Idag har jag bara tagit det lugnt.. städat och tvättat osså .. och sedan när jag hämtade Isolde på sin dagis så möte vi upp min mamma och så gick vi och tog en kebabtallrik :D Mums !

Dagens bilder:
På Pizzerian =)


Bästisarna <3

PUSS <3

Isolde får fortfarande plats i vasken :D YEY ! haha




Juste jag gjorde en beställning idag till mig .. ÅH LÄNGTAR TILLS MINA KLÄDER KOMMER :D :

Beställde bara tröjor eftersom det är det som jag har ont om nu när alla mina toppar och tröjor är för små =(
Men men det var jag som ville ha boobies så nu får jag skylla mig själv när inget passar :P
Paris top
Oversize tröjor är så jävla snyggt tycker jag =)
Brenda sweater

Jessy top
Gullig Hoodie till sena sommarkvällar =)
Love sweater red

Haley sweater red

Nu ska jag surfa runt lite och sen sova.. är jätte trött och så vaknar jag jätte tidigt varje dag för att det kliar så mycket i mina ögon på morgonen ... kul =( Det är så synd om mig tycker jag !
Såg ni att Usama Bin Laden är död ? :O Jag själv tycker att man borde ha fångat honom levande och spärrat in han men men ..
Läste idag i Aftonbladet om gängkriget som håller på här i Göteborg.. herregud ! En kriminell man dödades utanför sitt hem framför sin dotter och fru.. vad händer med världen ? Det finns så mycket hat att man blir rädd för att gå ut snat ju .. usch ..

Nä nu ska jag ta och softa lite

Ha en underbar dag ! <3

Kommentarer

Postat av: Camilla

Så otroligt söt är hon o va stor hon börjar bli! känns helt overkligt att min lilla också ska bli stor tillslut!! :)hoppas allt är bra med er kram

2011-05-04 @ 16:05:30
URL: http://familiaanteomnia.blogg.se/

Postat av: Camilla R

Tack så mkt <3 Hoppas på att få se er när din lilla prinsessa blir lite äldre och ni kan och orkar träffa oss =) Hoppas att allt är bra med er också Kramar på er !

2011-05-04 @ 22:00:01
URL: http://shooho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback