> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Frulle med den bästaste <3

Kommentarer (0)

2011-05-05 @ 12:37:44

Hej hej mina sötnosar ! =)

Här sitter lilla jag i soffan med en sovandes Tequila som ligger brevid mig =) Jag var ledig idag så jag lämnade Isolde 9:30 och så möte jag mamma som var och övningkörde och så åkte vi upp till henne och åt världens goaste frukost :D Nam nam ! haha
Efter det så tog jag en promenad med Frej och Tequila och så åkte jag hem och lagade mat till Ricky som ska åka och jobba om två timmar. Jag gjorde Cevapcici med ris och tzatziki till och så en gurk och tomat sallad =) Och så köpte jag hem färskbröd för att göra en god frukost till min älskling innan han går och jobbar .

Dagens bilder:




Färskbröd, färska jordgubbar, proviva mango, avocado :D Mums


Jag skulle ha jobbat imorgon men jag fick ta ledigt.. Isoldes dagis har studiedag =/ Lika bra det då ska jag hitta på något kul med Isolde =) Kanske lek och bus landet ? :D Jag hade tyckt om att gå och badat med Isolde men jag kan inte bada föräns i slutet av denna månaden .. (för min operation).
Eller så ska jag ta med henne till Slottskogen och naturhistoriska muset =) Det kommer bli en bra mamma och dotter dag och så får man ta en mysig fika med min prinsessa något som hon verkligen älskar att göra <3 Mysfian!

Aja får ta och sluta tjata nu.. ska ta och pilla med min Iphone 4 :D Nu funkar mitt gamla nr igen!

Ska dra mej ha en underbar dag mina sötnosar <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback