> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Läkartid

Kommentarer (2)

2011-05-06 @ 19:41:54

Hej hej mina damer =)

Hur står det till hos er ? Här är det toppen .. jag är med min prinsessa och lilla Tequila och vi kollar på en barnfilm som alla skiter i att kolla i :P Tequila tuggar på sitt tuggben medans Isolde har en massa projekt på gång haha <3
Idag så tog jag med Isolde till Vårdcentralen där vi fick bekräftat att hon har fått ännu ett virus i kroppen .. LÅT MIN FLICKA VA ERA DUMMA VIRUS ! haha nämen seriöst .. Så hon har fått några blåsor på sina små fossingar och dem kallar det för Höst o vår blåsor och har man fått det en gång så är man immun mot det sen.. aya lika bra att få sånt nu när hon är så liten så slipper hon få det när hon är äldre..
Efter det så köpt vi hem kebab tallrik + kebabrulle till min Älskling :D Tjockisar är vi men men gott som tusan är det också :O Sedan så åkte jag och Isolde in till stan där vi köpte en present till några som vi ska till imorgon som bor i Uddevalla =) Jag och Isolde tog en glass också och sedan så åt vi middag på Burger King . Jag tog inte med Isolde till lek och bus landet eftersom hon kunde smitta andra små barn där.. det smittas via direkt kontakt och så är det luftburet också =/

Dagens bilder:









Jag och Isolde + Tequila var precis på en promenad så nu är Isolde redo med sin pyjamas för läggdags .. vi ska dock äta något litet innan det är läggdags .. och imorgon så blir det Uddevalla =) Kul!

Juste jag köpte en kattlåda idag :D Tequila ska nämligen lära sig att gå på Lådan har jag bestämt ! haha

Skriver om hur det går lite längre fram ;)

Aja mina kära ska ta och ge Isolde lite kvällsmat innan läggdags .

Ha en underbardag /kväll .. Love !


Kommentarer

Postat av: Camilla

hehe min mammas kompis lärde sin hund (samma ras som eran) att gå på låda! synd ba att du köpte en låda, du kunde fått en utav mig :P har en som står o skräpar! haha

2011-05-08 @ 00:50:56

Postat av: Anonym

Ja jag har hört att det går att lära dem det =) Så du får önska mig lycka till nu bara :P haha

Åhh tusan ! man kan inte veta allt :P

2011-05-08 @ 10:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback