> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Ny vecka nya tag .. I hope!

Kommentarer (0)

2011-05-23 @ 10:39:54

Tjena tjena !

Här sitter jag i köket med öppen dörr medans jag kollar på Isolde och Tequila som springer runt här på gräsmattan =) Underbart att ha uteplats måste jag säga.. skulle inte byta ut det mot något ! =)
Jag ska ner och lämna Isolde på dagis klockan 11:30 och sedan så ska jag köra klockan 12 . Efter det så ska jag hem och packa ner en picknik korg och så ska ja möta Ricky och hämta upp Isolde och så ska vi till Södra parken och mysa med alla filuren barnen och deras föräldrar.. kul va ? =) (Vi är på om det inte börjar regna så klart) hehe man vet aldrig med Sverige klimatet ... men jag hoppas att det är så som det är nu hela dagen .. det skulle inte skada om det slutade blåsa lite :P Vi är snart i Juni månaden komigen lixom vart är värmen ? Pinsamt av dig Sverige att inte ta hit solen ! Grr !

Tequila har varit duktig och jag kan nog nästan börja kalla henne för en rumsren vovve ! =) Hon har varken kissat eller bajsat här inne på 4dagar kanske ? Duktig min Tequila är :D Måste ringa till veterinären också det är dags för hennes sista spruta nu när hon blir 12 veckor ..

Jag och Richard pratade om resor .. och vi funderar på att åka till Turkiet i slutet av Augusti. För mig spelar det ingen roll vart vi åker iår bara det inte är en flygresa på 12 timmar ;) haha.. hemvägen från Usa till sverige förra året var ju inte så lyckat om man säger så :P Fast jag hade iförsig lätt gjort om den resan som vi gjorde.. finare minnen och platser får man leta efter <3

Ååååh jag har resfeber nu !! Vill till MALAYSIA !! haha

Nä nu ska jag ta och klä på mig..

Ha det underbart

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback