> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Say What ?!

Kommentarer (0)

2011-05-22 @ 19:30:03

Hej hej mina sötsaker !

Gissa om jag är glad idag ? :D Vi blev upphämtade klockan 10 av Rickys föräldrar för att åka och kolla på utemöbler som vi skulle ha på våran nya altan .. och gissa vad ? Jag är kär i våra nya utemöbler som vi köpte idag =)


Snyggt va ? =) Åhh nu är det bara solen som måste komma fram så att man kan sitta och läsa gp:n och äta frukost´någon solig morgon . Mysigt !
Jag fick en fin present idag av Richards mamma också och det var en grå lykta som vi ska ha på våran nya bord .

Efter det så började jag städa här hemma och så fixade jag lite lunch .. det blev köttbullemackor =)



Till middag så lagade jag fläskfilé med bakadpotatis, whiskysås och sparris (sallad vid sidan om).



Glass till efterrätt


Nu när lönen kommer så ska jag åka och köpa Isoldes födelsedagspresent =) Jag är inte 100% säker än men jag tror att jag ska köpa en gitarr till henne.. det är en riktig gitarr fast till barn .. inte sånna från leksaksaffären utan från en butik som jag hittade i Linné :D Isolde älskar ju att spela gitarr men den som hon har är ingen riktig .. så jag tänkte att det skulle bli kul för henne om hon fick än som lät precis som sin morbrors =) Min lillebror spelar både gitarr och piano så jag hoppas på att han lär mig lite barnvisor på gitarren så att jag kan spela för Isolde haha =)

Aya mina små sötnosar nu ska jag ta och duka fram lite mys som älsklingen var och handlade förut med fröken Isolde och så ska vi kolla på en film som Ricky laddade ner .

Ha det underbart och sura inte ute i regnet<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback