> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Se upp för mig i trafiken !

Kommentarer (0)

2011-05-17 @ 20:57:58

Hej hej mina älskade sötnosar !

Här sitter lilla jag i vardagsrummet med Tequila. Jag la Isolde precis så jag hoppas på att hon somnar snart .. för imorgon så ska vi upp 6 eftersom jag börjar jobba 7 och då vill man ju inte att prinsessan ska vara alltför trött när man lämnar henne på dagis =)
Hur som helst så blev min lämp klar igår så idag var jag och övninkörde :D Hihi det är så kul att köra :D
Vi körde mot säve och sen till kungälv och det gick riktigt bra.. inte en ända kärringstop på vägen :D
Jag har ju övningkört med pappa men jag hade inte kört på 3-4år :O Så jag kände mig lite duktig där :P haha
Efter att jag övningkörde så tog jag en promenad till Syrran där även mamma var . Jag hade köpt en hamburgare med pommes så jag åt den hemma hos min syster som är för övrig sjuk.. stackarn ! Krya på dej syster <3

Jag och mamma hämtade Isolde på dagis och efter det så tog jag, Isolde och Tequila en promenad och så träffade vi på en stor vovve som hette Milo som Isolde blev kär i :D Tequila bara hoppade med sina små tassar på den "store" vovves nos :D Så sött var det att se =)

Dagens bilder:


Bu
san då !

Isolde skrattar bakom sin napp <3

Den underbaraste flickan som finns!<3Charmtroll till 100% Kärlek mellan en mor och sitt barn går ej att beskriva

Imorgon så bjöd min snälla syster mig på lunch <3 Hur underbar är inte hon då ? :D Så jag hoppas på att bli klar snabb med mitt morgon arbete för att kunna dra till min syster och snacka lite skit och äta hennes goda mat ;) haha

Åh jag har glömt att berätta men jag var med om en liten "olycka".. haha klantiga JAG ! Nämen jag jobbade och cyklade och så kom en liten flicka från INGENSTANS :O (Hon sprang ut från någr buskar) Och det regnade så när jag försökte bromsa så gled cykeln rakt in i henne :O OMG OMG OMG blev det i mitt huvve .. jag bara flög av cykeln och lilla flickan ramlade och fick lite av min cykel på sig och nu sitter jag här med blåmärke på mina lår och ben + hakan =( hahahhaha 
Jag kanske skrattar åt det nu men jag fick världens panik när det väl hände. Jag reste mig jätte snabbt upp och bara : MEN HERREGUD!! HUR GICK DET MED DIG ??!
Flickan: Det gick bra .. jag fick inte ont . 
Men jag tror fan att hon fick ont om jag har ass ont i mina ben , haka + rumpan lixom :O Jag lixom körde på henne :O Det var inte kul iaf .. 

Aya mina underbara nu ska jag ta och göra mig en macka och sedan så ska jag sätta på någon film som jag hoppas att jag somnar till ! =)

Sov gott och ha det underbart <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback