> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Söndag ! =)

Kommentarer (0)

2011-05-08 @ 10:51:51

Hej hej mina små änglar!

Här ligger lilla jag på soffan och ska ta och jobba kväll idag. Igår så var vi på födelsedagskalas i Uddevalla och det var jätte trevligt och skoj =) Isolde sitter här och kollar på Teknat och Tequila ligger på min bröstkorg.. bortskämda vovve !!

Snart fyller min Prinsessa 2år.. och jag har inte gjort hennes inbjudningskort än .. åhh !!
Ska börja med dem i veckan så att dem kommer ut i veckan =) Detta året tänkte vi göra ett barnkalas där vi kommer att bjuda alla barnen som Isolde kommer bra överens med.. bla hennes "bästis" Ella =) haha så söta är dem tillsammans <3 Max 10 barn blir bra och efter det så blir det "vuxen kalas" hade jag tänkt mig =)

Så igår så köpte jag en skynke så att vi kan göra fiskedamm =) Sen så har jag kollat på teman och så och jag vet inte om det ska bli Prinsess tema eller djungeltema .. hmm ?! Eller så kanske man kan blanda ? :P

Förra årets dukning:



Gårdagens bilder:

En nyvaken och galen Isolde springer runt i trädgården med Tequila <3 Galningar !

Nyvaken mamma o dotter <3

Hej hej jag har inte hunnit sminka mig än hihi :D

Älskar mina nya Palladium skor .. sköna och snygga !


Jag
måste bara säga att IPHONE 4 kamera är GRYM!!! :D Är så glad över det haha eftersom jag brukar ta bilder varje dag.. dem blir perfekta! Iphone 3s kamera suger verkligen så det är gött att dem har fixat det på 4:an.. jag undrar hur Iphone 5 kommer vara :D

Camillas önskelista som ska handlas hem iår/projekt:

IPAD
Duschkabin med massage
Kakla badrumet
Bygga klart altanen ?! Ser förjävligt ut här utanför med all material som bara ligger där
Vi ska ta och riva sönder Isoldes vägg som går i vägg med vårat rum så att hon får ett stort rum =) <3
Och resa så klart =) En resa är redan klar men jag kan inte avslöja något ännu tyvärr men kul kommer det att bli<3

Aya mina älskade nu ska Camilla ta och kolla på film med familjen .. tecknat film som handlar om Rio de Janeiro .

Ha en underbardag<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback