> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Tänkte visa er världens finaste par som jag känner <3

Kommentarer (3)

2011-05-16 @ 21:12:49

Juste hade glömt av att jag snodde denna bilden från pappas Facebook.


Hehe det är mina föräldrar när dem gifter sig. Då var mamma 17år och pappa 18år och dem har varit med varandra tills nu ! Så fint ! Man blir nästan lite tårögd ..

Visst har jag en vacker mamma ? :D
Pappa kan vi kalla för snygging .. går ju inte att kalla en man/kille för vacker .. eller ? haha

Dem två mest underbaraste och viktigaste personerna i mitt liv <3 Ni har en väldigt stor och speciell plats i mitt hjärta! Älskar mina föräldrar mest ! Man ska visa det medans man har sina föräldrar för livet är alldeles för kort..

Jag ser så mycket när jag jobbar inom vården att jag har lärt mig att man ska ta vara på varenda minut och så ska man uppskatta sina nära och kära för ibland så kan det vara försent!

Kärlek till er iaf <3

Kommentarer

Postat av: Tamara

Camilla, que linda la foto te pareces a tu mama!!!!! Även isolde har lite av din mammas ögonbryn o ögon! Beautyful! Fint inlägg btw, familjen e viktigast :) kram

2011-05-16 @ 22:22:04

Postat av: camilla m

Åh va lik din mamma du e Camilla, Isolde med! Och du har så rätt .. livet är FÖR kort så man ska ta vara på varenda minut innan det är över alltihop. Man får en riktig ögonöppnare när man jobbar med äldre, eller ja, vården överhuvudtaget. Så mycket sjukdomar det finns asså .. skrämmande! Och det som var hur pigg som helst igår kanske är borta imorgon .. Så som du säger Man ska ta vara på sina nära o kära!



Puss på dig o Isolde!

2011-05-17 @ 04:18:45
URL: http://familiaanteomnia.blogg.se/

Postat av: Camilla R

Tack till er båda ! <3 <3 <3

2011-05-17 @ 21:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback