> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Tja tja

Kommentarer (0)

2011-05-18 @ 21:34:20

Hej hej mina små gottegrisar !

Hur står det till hos er ? Här är det bra fast jag är JÄTTE TRÖTT! Sov knappt inatt.. Isolde somnade aldrig igår när jag hade lagt henne och hon var uppe till klockan 2 typ :O Hon var febrig och mega pigg ?! Jag höll på att somna hela tiden men då fick jag en örfil av min prinsessa och så sa hon : NEJ ! hahaha
Hur som helst så fick jag stanna hemma idag med Isolde och nu har jag både badat, tagit en kvällspromenad och gett henne kvällsmat .. men ändå så har hon inte somnat än :O

Rickys pappa var så snäll och körde mig och Isolde till Coop där vi fick handlat hem det som behövdes <3 Tack så mycket kära du ! =) Så nu har vi god mat hemma.

Dagens bilder:

Min glada prinsessa som ÄLSKAR vatten <3

:D <3

Älsklingen då ! <3

<3


Nä nu ska jag ta och anmäla en VAB dag på försäkringskassan för idag .
Jag hoppas på lite sömn idag för imorgon så ska jag jobba 7. . .

Ska inte klaga mera nu ;)

Ha det underbart <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback