> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

In Love

Kommentarer (0)

2011-05-01 @ 21:26:25

Hej hej mina små gulleungar !

Här sitter lilla jag i vardagsrummet med min älskade Tequila och Ricky =D Vi la våran prinsessa precis så när jag är klar med mitt inlägg så hade jag tänkt att gå ut och gå en sväng med Tequila så att hon får kissa och bajsa innan läggdags =) Jag har jobbat idag och så har jag klippt Tequilas klor .. jag börjar bli riktigt duktig på det dära ! haha
Jag lekte en massa med Isolde också när jag kom hem och så läste vi hennes favorit böcker och sedan så åt vi en familje middag =) det blev bakadpotatids med världens goaste fläskfilé och sallad + bea som Ricky lagade idag :D Åhh du är ju bäst älsklingen <3 Älskar dig mest <3
Aya orkar inte skriva så mkt så jag hade tänkt att bjuda på lite bilder från i veckan =)

Bilder från i veckan :

Stolta Isolde bär på Tequila

Helt glad =D

Innan Jordans Kalas =)

Åh får världens skönaste kram och puss av min prinsessa <3

<3

Isolde och jordan i bakrgrunden =)





Våran charmtroll <3







 









Aya mina kära nu ska jag ta och nanna kudde är mega trött !

Ha en underbardag <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback