> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

<3

Kommentarer (0)

2011-05-10 @ 18:05:27

Hej hej mina små sötnosar !

Här sitter lilla jag i köket i shorts och t-shirt ... underbart väder :D Idag så skulle jag ha jobbat men Isolde vaknade klockan 23:30 och det kliade i hela hennes kropp =( Stackars min bebis :( Så jag låg och kliade henne fram tills klockan var 03:30 och då somnade hon .. så jag är jätte trött idag . Jobbade kvällen igår men som tur är så vaknade Isolde sent idag så jag fick sova ut lite. Hon hade lite feber också på morgonen och hennes hosta som hon har på natten är inte att leka med. Tur att ventolinen hjälper iaf ... idag har hon varit hostfri men vi får se hur det blir inatt. Imorgon så börjar jag 7 iaf och sedan så är jag ledig på torsdag och så jobbar jag fredagen + helgen =)

Här är bilder från dem dagarna som jag inte har bloggat :


Ricky mötte upp mig när jag hade lunchrast så vi tog med Isolde till en park och lekte en massa <3

Min stora flicka <3



Dagens bilder:

Tar en liten fika ute i trädgården <3

Min Prinsessa <3


Eftersom jag VAB:ade idag så passade jag på att råstäda här hemma =) Hann med två tvätt också så Camilla är nöjd! Har tagit ut en stor köttbit också som jag hade tänkt att laga till ikväll .. mums ! Idag åt jag och min prinsessa pannkakor till frukost och skinkmacka och efter det så gjorde vi isglassar :D Så nu står hon här brevid mig min prinsessa och äter en <3





Aja mina kära ha en underbar dag ska börja med middagen =)

Ha en underbar dag <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback