> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Oh happy daaaaaaay !

Kommentarer (0)

2011-05-16 @ 21:06:00

Hej hej mina kära små sötnosar ! <3

Min uppdatering har sugit jag vet ... men jag har haft väldigt mycket jobb och annat runt om mig. Jag har jobbat sen förra söndag .. var hemma i Tisdag fast då blev det inte mycket vila eller sömn för Isolde var sjuk och sen så skulle jag vara ledig på torsdag men jag var snäll och hoppade in och jobbade. Dem ringde mig för att jobba idag och imorgon men jag tackade nej. Så denna veckan jobbar jag onsdag, torsdag och fredag bara.. gött ! :D Jag har lite svårt för att säga nej till människor spec när jag vet att det är kris osv på jobbet men nu kunde jag säga nej iaf haha =)

Jag och Isolde tog med oss picknik men vi gick inte till skogen (blå spåret) det var alldeles för kallt :O Blåste som tusan ! Så vi tog en lunch här i pizzerian och sedan så lekte vi och sprang i en jätte stor gräs matta med Tequila medans mamma gjorde lite ärende =) Sedan så tog vi en promenad med mamma hem till dem där vi åt lite kvällsmat och nu sitter jag här med min Prinsessa som äter lite manna frutti innan läggdags =)

Dagens bilder:


Klätterapan är på G

Min Prinsessa <3 Älskar dig mest Isolde <3

Här säger Isolde : Mamma SITT!

Utanför mamma =) <3

Mamma och Frejan <3

Lilla jag med min andra bebis Tequila <3

Glada mamma :D


Tänkte bjuda på lite bilder från förra veckan när vi var i Uddevalla =) :




















Födelsedagsparet <3


Bilder från igår när Mamma och Pappa passade Isolde medans jag och Ricky jobbade :

En present från Morfar <3





Världens bästa present ! haha hon har lekt med denna seten typ hela morgonen idag :O



Gårdagens barnvakter =) <3 Tack för att ni ställer upp ! Vad hade vi gjort utan er ?


20 min senare ..

Nu ligger min Prinsessa och sover som en liten Ängel ! Tequila har jag redan rastat så nu ska jag ta och kolla på en kärleksfilm som Ricky laddade ner till mig. Han dära Ricky är allt en underbar pojkvän och person .. Älskar dig min Älskling ! <3 Är så glad att vi alla hjälps åt mera med allt .. det behövdes .. nu har millan inga magsår och inga stress attacker .. det var allt som jag behövde some help och att få igång Rutiner i hemmet =)

Aya nog om Babbel!

Ha en underbar dag alla ! <3 Och behandla andra så som ni själva vill bli behandlade =) <3 Love!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback