> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Yey !! :D

Kommentarer (2)

2011-05-16 @ 13:25:24

Hej hej mina små änglar ! =)

Här sitter lilla jag i vardagsrummet . Idag är jag ledig så Isolde är också ledig .. så skönt att ha en heldag med sin prinsessa <3 Om en stund så ska vi fixa en liten picknik packning och så ska vi gå upp till blå spåret och sätta oss i en liten utsiktsberg .. det kommer bli så mysigt ! <3

Juste grattis till min älskling som har fått fastanställning! <3 Så duktig <3
Nu är våran altan färdigbyggt också :D Jag vet inte riktigt om vi ska köpa en liten kaffegrupp eller om vi ska köpa något större .. hmm =/ Richard var och köpte en grill i förrigår så nu kan man ha mysiga grill kvällar =)

Bilder från dagar som jag ej har bloggat:

Min syster och hennes sambo kom över på middag efter att jag och syrran sprang runt blå spåret två varv .. duktigt va ? :D

Min älskling ser ut som en liten surpuppa

Min prinsessa sitter ute med sitt service set som hon fick av sin morfar igår <3

Té party

Tequila <3

Jag köpte denna fina blomman till min älskling <3


Imorgon är jag också ledig .. så skönt ! Jag känner att jag behöver lite ledighet.. så det är gött !

Aja mina kära nu ska jag ta och dra mej ! Ha en underbar dag <3

Kommentarer

Postat av: camilla m

åh äntligen en update, har saknat er ;) :D

2011-05-16 @ 13:59:49
URL: http://familiaanteomnia.blogg.se/

Postat av: Camilla R

Gullig du är! Positiv människa det behövs flera som dig som sprider positiv energi <3

2011-05-17 @ 11:16:46
URL: http://shooho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback