> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Hej hej Bloggen ! haha

Kommentarer (3)

2011-05-21 @ 20:49:54

Hallå Hallå mina söta små monster !

Här sitter lilla jag i vardagsrummet med Tequila och Isolde. Ricky är ute och slänger sopor och när han kommer hem så ska vi ta oss ett glas vin =) Gott ! Vi köpte med oss mys .. chips, godis och choklad.. mmm gott!
Idag så tog vi oss en sväng till Backa plan där vi åt på Burger King :D Gott var det ! Sedan så åkte vi in till stan och tittade lite på loppet och så kikade vi lite i affärerna men vi hittade inget spec .
Åhh Tequila har fått en kompis :D Hon heter MAJA och ser ut exakt likadan som Tequila bara att hon har vita tassar och Tequila är mer "muskulös" av sig hahaha =)
Hon lekte med henne igår och idag .. bra att ha en kompis till vovven =)
Igår så lekte Isolde med Milon som går i hennes dagis och så var en liten flicka som heter Engla med också =) Vi lekte alla här utanför oss och sedan så kom dem in för att dem ville se Isoldes rum =) så söta ! Och Milon plockade en bukett med blommor till Isolde som vi la i vatten och så ställde vi den i Isoldes rum .. gulligt va ? =)

Bilder från när jag ej har bloggat :

Isolde är med på mammas jobb <3

Hmm vilket håll ska jag vrida ??!

Här sitter fröken Isolde och pratar med min Kollega Erika ;)

Hemma hos syrran =) Hon fixar lunch till oss <3


Dagens bilder:




Min stora flicka <3

Mi
n älskade klätterapa <3

Princess Isolde <3


<3

Min älskade och sköna toka <3

Vi tokar oss <3

=)

Isolde och Jag <3

Puss på min Bäääbis <3

Isolde och pappa tokar sig <3

Mina två älsklingar som jag ÄLSKAR så himla mycket <3

Tuffingar =) <3




Kommentarer

Postat av: camilla m

Du e så vacker Camilla, tvär snygg tröja du har på dig btw! Vart har du köpt den? Jätte söta bilder på familjen :)

2011-05-22 @ 11:42:05
URL: http://familiaanteomnia.blogg.se/

Postat av: Camilla R

Åååh TACK SÅ MKT söt du är ! =) <3 Jag köpte den från Novaqueen.com =)



Kramar

2011-05-22 @ 19:11:35
URL: http://shooho.blogg.se/

Postat av: Carla

Jättefina bilder och du ser het ut Kammen ;)

2011-05-24 @ 20:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback